پایگاه اطلاع رسانی هیأت محبان اهل بیت (ع) شهر برازجان

مراسم شب بیست و یکم رمضان توسط هیئت محبان اهل بیت (ع) و پایگاه مقاومت بسیج کربلا با حضور مردم روزه دار در مسجد الغدیر برازجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت محبان اهل بیت (ع) : مردم روزه دار برازجان بعد از بیست روز ، روزه داری همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور در مساجدفریاد الغوث الغوث سر داده و برای آمرزش گناهان و بخشش دست به آسمان بلند کردند و با سر گرفتن قرآن با فریاد العفو العفو از خداوند طلب آمرزش کردندوبرای ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کردند.

این مراسم در مسجدالغدیر با برگزاری قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر و در ادامه با سخنرانی حجت الاسلام سراج زاده و مداحی و مراسم قرآن بر سر توسط حمیدرضا فاریا بی ذاکر اهل بیت (ع) برگزار وعزادارن درسوگ مولای متقین اشک ماتم ریختند.

مساجد شهر برازجان و استان درشبهای قدر، شبی که ارزش آن بیش از هزار ماه است، شبی برای تفکر و پرداختن به درون خویش وشب ضربت خوردن حضرت علی (ع) با رعایت دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا میزبان شب زنده داران بودند.

هر ساله مساجد در این شب‌ها میزبان تعداد زیادی از شب زنده‌داران و مؤمنان و خداجویانی بودند که می‌خواستند شب قدر را با نماز و دعا سحر کنند.

اما امسال برای برگزاری این مراسم ضوابط خاصی پیش بینی شده بود تا مشکلی از نظر انتشار ویروس کرونا پیش نیاید، و در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با این ویروس به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع گسترده آن، اماکن مذهبی و مساجد فقط دوساعت و با رعایت پروتکل های بهداشتی متفاوت‌ترین شب‌های قدر را با فریاد الغوث الغوث سر دادن وبرای دفع این ویروس منحوس از کشور عزیزمان دعا کردند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۶
هیأت محبان اهل بیت (ع) شهر برازجان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی